Snabbt snabbt

Hej hej underbara :) 
Det här blir bara ett snabbt litet inlägg :)   Idag har jag varit på möte, utfallet får jag reda på snart hoppas jag. Det hade inget med konsten att göra, men ett litet event jag håller på o fixa. Trevligt var det iallafall :) Kul o se gamla bekantskap :)  Efter mötet har jag spenderat lite tid med min älskade Ali :) Det händer absolut alltför sällan!!  Kom nu precis in dörren och ska iväg igen på engång :P  Men kände att jag var tvungen att skriva ett litet inlägg först, så ni inte tror att jag har glömt er ;P  

Det ser ut som att det kommer bli en liten tävling oxå :)  Dock hinner jag inte få upp den idag, så blir nog nån gång imorgon :)  

Yes då måste jag springa igen! Ha nu en underbar dag allihop!

Lots of Love
Beathe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback