En låång lista, här får du reda på mycket om mig :)

Namn:
Piercingar:
Tatueringar:
Längd:
Skostorlek:
Hårfärg:
Fräknar:
Motto:
Kär?
Önskar du att du bodde någon annanstans?
Tycker du att du är attraktiv?
Dricker du?
Röker du?
Vilket schampo använder du?
Vilken parfym använder du?
Vad är du rädd för?
Gillar du att tvätta?
Gillar du berg- och dalbanor?
Senaste...
Filmen du hyrde?
Filmen du köpte?
Låten du hörde:
Låten du laddade ner?
Personen du ringde?
Personen som ringde dig?
TV-program du såg?
Person du tänkte på? .
Favorit...
Låt:
Sak att göra:
Sport:
Dryck:
Kläder:
Film:
Bil:
Serie:
Har du någonsin...
Gråtit över en pojke?
Gråtit över en flicka?
Ljugit för någon?
Varit i slagsmål?
Blivit arresterad?
Träffat någon från internet IRL?
Antal...
Gånger du varit kär?
Gånger ditt hjärta brustit?
Hjärtan brustet på grund av dig?
Tjejer du kysst?
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med?
Gånger ditt namn varit med i tidningen?
Senaste...
Boken du läste?
Personen du fick e-mail av?
Personen du fick brev av?
Personen du fick sms av?
Gången hela din familj åt middag tillsammans?
Saken du köpte?
Vad har du gjort idag?
Var det kul
Brukar du svära mycket?
När stiger du upp på morgonen?
Vad har du på dig?
Vad ska du göra ikväll?
Vad är du allergisk mot?.
Var har du ont?
Använder du hårspray
Kan du stå på händer?
Håkan Hellström eller The Ark?
Salt eller socker?
Gillar du ketchup?
Är du glad nu?
Var du glad igår?
Vad dansar du till?
Stockholm är... ?
Göteborg är... ?
Kan du sjunga?
Spaghetti eller makaroner?
Land du vill besöka?
Namn: Beathe
Piercingar: 3
Tatueringar: 9
Längd: 167cm
Skostorlek: 38½
Hårfärg: Blond
Fräknar: Jepp :)
Motto: Jobba som om du skulle leva för evigt. Älska som om du skulle dö imorgon!
Kär? Lite bettutad bara :P
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej :)
Tycker du att du är attraktiv? Ja :)
Dricker du? Ja, upp till flera gånger per dag :P
Röker du? Nej!
Vilket schampo använder du? Det är lite olika. Just nu är det fruktis tror jag.
Vilken parfym använder du? Body shops white musk
Vad är du rädd för? Att flyga.
Gillar du att tvätta? Nej, det e ju såå tråkigt.
Gillar du berg- och dalbanor? Ääääälskar!! :D

Senaste...
Filmen du hyrde? Det är många år sen så det kommer jag inte ihåg.
Filmen du köpte? Poirot eller Murder, she wrote.
Låten du hörde: Rock Party Anthem.
Låten du laddade ner? Erik & Kris feat Byz - Ölbriller
Personen du ringde? Leffe
Personen som ringde dig? Syran
TV-program du såg? Big Brother finalen
Person du tänkte på? Leffe

Favorit...
Låt: Just nu rock party anthem
Sak att göra: Vet inte.. umgås med vänner, lyssna på musik eller måla typ.
Sport: styrketräning
Dryck: strawberry daquiri
Kläder: mina brottarlinnen och tights
Film: Dirty dancing
Bil: Min hyundai :D
Serie: Murder, she wrote

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? JA!
Gråtit över en flicka? ja
Ljugit för någon? Ja men det händer inte ofta, för jag KAN inte ljuga :P
Varit i slagsmål? Ja
Blivit arresterad? nej
Träffat någon från internet IRL? Ja, det visade sig  vara min granne :P

Antal...
1
Gånger du varit kär? oj, ganska många gånger! jag vill helre ha älskat och förlorat än att aldrig ha älskat!
Gånger ditt hjärta brustit? Många många gånger
Hjärtan brustet på grund av dig? Några ja...
Tjejer du kysst? Ganska många- Man pussar ju sina tjejkompisar.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Nåra är det. Hade det inte varit för facebook hade jag nog inte haft kontakt med nån..  inte för att jag inte vill, men för att jag är sämst på att höra av mig.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Runt 20

Senaste...
Boken du läste? Kulturarbetarboken
Personen du fick e-mail av? Trygve
Personen du fick brev av? Kan det vara Andreas Pedersen tro...
Personen du fick sms av? Jimmy
Gången hela din familj åt middag tillsammans? det har nog aldrig hänt.. eller min konfiramtion 1999, lite svårt att sammla hela familjen då halva bor i sverige och andra halvan i norge :P
Saken du köpte? nått till företaget
Vad har du gjort idag? hängt med Camilla och Stina i sundbyholm, och varit barnvakt.
Var det kul ja :)
Brukar du svära mycket? Nä egentligen inte.
När stiger du upp på morgonen? när jag vaknar :P   beror lite på om jag jobbar natt eller inte
Vad har du på dig? Brottarlinnen med mitt motiv på och tights
Vad ska du göra ikväll? barnvakt sen träffa leffe kanske
Vad är du allergisk mot?. cigaretter :P
Var har du ont? ingenstans nu.. men jag har tusen myggbett som kliiiiiiiiiar
Använder du hårspray Lite nån gång i månaden kanske...  min hårspay tog slut förra helgen, och då var det typ två år sen jag köpte den :P
Kan du stå på händer? kunde, men har inte testat på 15år :P
Håkan Hellström eller The Ark? Absolut The Ark
Salt eller socker? Beror precis på mitt humör o vad jag känner för.
Gillar du ketchup? Ne usch så otroligt äckligt. sorry.
Är du glad nu? Ja :D
Var du glad igår? JA :)
Vad dansar du till? Allt?  Det mesta :) Även när jag går promenad på gatan :P
Stockholm är... ? inte här :P  en fin stad :)
Göteborg är... ? vackert :)
Kan du sjunga? Ja :)  kanske inte snyggt alltid, men det skiter jag i, vill jag sjynga så gör jag :p
Spaghetti eller makaroner? Makaroner.
Land du vill besöka? Egypten och vatikanstaten :) Kulturnörden som jag är :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback