Kvällens projekt :)

Det blev en kväll med jobb istället :) Jag sitter här vid mitt ritbord och ritar samtidigt som det är big brother repris på tv 11. Jag bestämde mig för att ta tag i Leffes tavla igen :)  Nu är det över 6mnd sen jag började skissa lite, och jag var sååå inspirerad och hade så många ideér. Jag gjorde klart ett par skisser, sen ran det lite ut i sanden..  Ena motivet jag gjorde har blivit en favorit. Har använt den både på kläder och smycken. Men nån tavla til Leffe har det inte blivit än. Men nu sitter jag här med 3 nya skisser som jag tror kommer bli bra, och som förhåppningsvis bllir klara ikväll, så han kan få se dom imorgon :) Här få ni se skissen jag sitter med just nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback