Fredag

Fredag och regn, kul?  Men oavsett väder så är det helg igen :) Jag har inte så jätte mycket planer inför helgen egentligen. Umgås med lite kompisar är tanken.  Har heller inte tänkt att jobba så mycket i helgen, men vem vet det lär säkert bli lite ändå :P 

Nått jag borde göra är städa... Är det som som känner sig manad, så får ni jätte gärna komma o städa ;)  Det är verkligen nått av det tråkigaste som finns! Det e ju skönt när man e klar! Men att komma igång är inte alltid lika lätt :p

Över till nått annat. Min mamma ringde o väckte mig imorse, hon åller på o rensar huset o slänger en massa som dom ine behöver. Då hittade hon massa brev och kort som hon sparat,  brev och kort jag o min lillebror har gett henne upp genom åren. Hon har ramat inn ganska många av dom och hängt upp dom, på toan...jag vet inte helt vad jag tycker om placeringen, men då har gästerna iallafall MYCKET roligt att läsa uder tiden dom är där :P hehe  Hon läste upp några och gud vad roliga dom är. NU. Kanske inte så mycket när jag skrev dom :P  haha. Ska bli kul att åka hem till mamma och läsa alla :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback