04.35

Jag verkar ha vänt på dygnet igen :p  Filmkollande och jobb blir ofta lika men vänd dygnsrytm. Ska väl försöka vända tillbaka det, men inte just nu :P 

Såg transformers 2 igår, äntligen! Lagom till att trean börjar gå på bio hehe :P  Den var ritigt bra tycker jag! Och den var rolig! Den där lilla decepticon "fjärrstyrda lesaksbilen" var ju bara för rolig!!  Har ni inte sett den så tycker jag ni ska se den absolut :D

Idag har jag jobbat på med smycken. Har monterat sådär ca 100st örhängen och halsband, känns okej :P Har nu oxå en hög REA smycken. Men om jag lägger upp dom i shoppen vet ja inte än. Det är endel enstaka berlocker, och halsband som bara finns i ett ex.  Berlockerna kostar numera 10kr istället för 49kr och halsbanden från 50-100kr istället för 165kr. 


Kommentarer
Postat av: hanna ♥

ja, jag skulle tröttna på att smsa med touch sååå fort :p

2011-06-27 @ 10:23:00
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: stuffstuff

Är du nyfiken på nya plagg eller fler prylar?

Kika då in på BLOPPISEN där du kan fynda en massa saker!

www.stuffstuff.blogg.se

KRAM!

2011-06-27 @ 12:30:07
URL: http://stuffstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback