Ord känns fattiga.

Jag vet inte vad jag ska säga. Jag vill inte tro det jag ser på tv. Minst 91 döda efter terrordåd i oslo fredag eftermiddag!  Det är hel ofattbart! Det här är sånt som inte händer i Norge. Det händer inte i Oslo. Det får mig att tänka på USA och film. Inte verkligheten i Oslo! Jag vet verkligen inte vad jag ska säga.  

Jag är glad jag åkte hem i torsdags och inte i fredags, som jag egentligen hade tänkt. 

Det er så utrolig sykt det som har skjedd! Jeg tenker på alla pårörende. Alle som befinner seg i oslo by. Alle i Norge. Ta hånd om hverandre!  

Jeg er veldig glad for att alle mine venner og familje som befinner seg i olso, er  i godt behåll! 

Jeg vet ikke va mer jeg ska si. Det finnes ikke ord som rekker till.  Dette er en sorgens dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback