Kontaktpapper.

Kontaktpapper är en av mina bästa kompisar :p  Det är ju ingen nyhet direkt att jag gillar att göra om hemma, måla om, möblera om osv. Men det är inte alltid det passar sig att måla eller man kanske inte får måla...  Då är faktiskt kontaktpapper en ganska fin sak eftersom man utan större problem ta bort det igen.
Så jag tänkte dela med mig av ett "Göra-om" projekt här hemma :) Jag gillar svart, det har ni kanske sett på mitt kontor :p Och vill att i stort sett att allt i min lägenhet ska vara svart, rött eller vitt, så att mina fönsterbrädor är massiva stenblock passar  inte direkt in i min styling. Och att måla dom skulle nog inte bli så snyggt, och jag tror inte hyresvärden skulle bli så glad då. Så då är det perfekt med kontaktpapper! Snyggt och smidigt och man e klar på några få minuter :)

Mitt köksfönster innan.


Här fäster jag kontaktpappret en bit i taget.    Och här ser ni då den klara fönsterbrädan.


Och här är det klart :)  Så mycket snyggare med svart fönsterbräda :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback