Det är sjukt men sant!

Jag gick precis förbi min skohylla och så kollar jag på den o ser att det är tomt på ett ställe, det är ett skopar som fattas...  först tänker jag att hmm vilke sko stog där och varför står dom inte där nu?  För det var ju inga skor jag kunde använda ute nu! Sen inser jag det att det var där skorna jag sålde i veckan stog :( då gjorde det plötsligt ont i hjärtat!  Dom kommer aldrig stå där igen! :(  Men jag hoppas deras nya hem är bra och att hon tar vara på dom!  Jag vet jag är konstig när det gäller mina skor, det är inte många som förstår grejen :P  Men asså det gör ont i mig, att göra mig av med skor! Och två par till kommer lämna mitt hem i veckan :(  Men grejen är att dom är för små och varför ska dom då stå här o samla dam när dom kan få vara ute o se världen med nån annan som kan använda dom?  Men jag blir ju ändå ledsen! För jag älskar dom ju!

skohylla beathe lindbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback