Dåligt på den kreativa sidan... Men jag har hittat min MANN ;

..eller kreativiteten har varit  här men jag har inte gjort nått åt saken, som t.ex Ylvis designen som borde varit klar i början på veckan... jag har inte ens börjat på den. Har lixom inte känt att jag haft tid. Så jag har lite dåligt samvete att jag inte bloggat men har ju inte haft nått konstnärligt att blogga om och det är ju ändå det min blogg är till för. 

Helgen som var nu blev oxå jätte bra! Jag gillar denna trend alltså, med underbara helger och underbara vänner! :)  På fredagen var jag på after work med lite friskis kompisar, jätte mysigt! :) Träffade då en kille från Lund, jätte mysig kille!  Och det är ju ingen hemlis att jag älskar skåningar! hehe...  Typ det första jag sa när jag satt mig vid bordet och hörde han prata skånska var jag är kär!!!! Bra första intryck va ;p hehe Men det skrämde ju inte bort honom så :P Det behövs ju inte mycket för att få Beathe på fall tydligen ;P hihi Man behöver bara vara skåning, så är det klart och betalt hih :P   Jag har ju sagt sen jag var liten och bodde i norge med mamma att min pojkvän ska vara svensk! Det för att dom är snyggare och jag tycker svenskan är vackrare! Sen efter jag flyttade till sverige har det ändrat sig lite (jag har iallafall för mig att det var efter jag flyttade hit det ändrade sig :P hehe) nu ska han vara skåning!  hihi :D Så nu har jag hittat min mann ;)  Han är skåning och bor i Eskilstuna, kan det bli bättre än det?  Tveksamt ;P  hehe  Han va ju snygg oxå så det gör ju inte saken värre :P  Man får ju hoppas att han känner samma sak ;p haha
Lördagen firade vi en tjejkompis som fyllde 30år. Och istället för att följa med ut på harrys (jag tycker inte det är värt att betala 150kr när det inte ens händer nått där, ingen som spelar eller nå sånt.)  så gick jag hem till L och sov där. Vi träffas i princip aldrig så mysigt att få spendera lite tid tillsammans, även om vi typ somnade på en gång hehe  :P

Linne designat och handmålat av Beathe Lindbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback