Dag 1 - Träning - Min idrottsbakgrund

Dag 1 - Min idrottsbakgrund

Jag har dansat sen jag var liten, fram till jag flyttade till sverige 2004 var det den enda träningen jag höll på med. Men pga dansen och att jag har ramlat otroligt mycket på mina knän igenom åren så är mina knän inte vad dom borde vara längre! Sommaren 2004 började jag träna på World Class i Eskilstuna, och insåg min kärlek för träning och gymmet! Då tränade jag så mycket som 6-7dagar i veckan och älskade det!  Dom senaste 2-3åren har det inte blivit lika mycket träning och till tider íngen träningen alls, vilket jag inte mår bra av. Men nu är man äntligen tillbaka där man mår bäst, nu tränar jag 5dagar i veckan och har två vilodagar :) Jag älskar mitt Friskis&Svettis så där kan man alltid vara! :D Det var min träningsbakgrund lite snabbt sammanfattat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback