Dag 1 - Privat - Om mig

Dag 01 – Om mig

Ja vart ska vi börja?

Jag är i skrivande stund 27år. Jag är född och uppvuxen i Norge hos min mamma. Pappa såg jag bara på skollov för han bodde i sverige, eller reste runt med Bergströms Tivoli. Jag har två bröder och en syster alla yngre än mig ( syrran och den ena brorsan är pappas nya frus barn, men dom har varit ihop sen '95 så dom räknas som mina riktiga syskon! ) Jag pluggade klart gymnasiet i Norge, där jag läste Tegning/Form/Farge, typ estetiska. Sen pluggade jag på Tone Lise Akademiet och är idag utbildad Nagelteknolog. April 2004 flyttade jag till Eskilstuna, jag sa till min tjejkompis som jag bodde med i norge (mycket för att hon skulle gå med på att jag skulle få flytta :P ) att jag bara skulle bo i sverige 6månader..  nu snart 7 år senare är jag fortfarande kvar i Eskilstuna :)

Jag är en tjej som är lite galen, eller ganska galen det beror på vem du frågar hehe, som verkligen är mig själv och vågar stå för det! Jag önskar att fler vågade vara sig själva!
Jag sjunger med till låtarna i min mp3 när jag är ute o går! dock inte så att folk hör nått ljud men dem ser ju fortfarande att jag lever mig in i musiken hehe :p
Jag är otroligt lätt road.
Jag hickar VARJE dag, men det är bara ett par rejäla hick sen e jag klar, hihi.
Jag verkligen älskar skor!
Jag vill ha en svensk pojkvän, allra helst en skåning hihi ;p
Jag är otroligt facinerad av allt som har med Egypten och deras historia att göra, pyramider, guderna, allt!  
Jag har 9st tatueringar och 5 av dom är egyptiska motiv.
Jag är barnsligt förtjust i Svampbob! Jag älskar han! ;)
Jag älskar pinuppor och burlesque.
Jag älskar musik och kan verkligen inte leva utan det! Jag har en bred musiksmak allt från Raggae till Rock till slager, osv.
Jag ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR norska revy duon Ylvis! Dom är helt jävla underbara!!!!
Jag har en papegoja som heter Molle :) 
Snygga killar just nu är Bård Ylvis, Christian Bale, LL Cool J, Zac Quinto!!
Jag älskar min kusin Jörgen (snart 3år) som om han skulle varit min egen! 
Älskar stooora bilar, SUV det är min stil :D
Jag är jätte flyrgrädd :P  så jag säger att jag kan ta bilen till egypten, hehe :P
Jag älskar att möblera om!
Jag tränar mycket! Och det på Friskis&Svettis.
Jag är jätte kinkig när det gäller mat! :/ tråkigt
Älskar Taco!!
Rött är favoritfärgen.
Jag är jätte lätt skrämd :p 
Och äger ingen balans :P


Där har ni mig lite snabbt :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback