Hemnet

Daniel introduserade hemnet för mig i lördags. Vilket jag kankse kan tycka var lite dumt, då lär ju jag surfa där hela tiden o kolla efter hus. Vi sa att vi skulle köpa hus om fem år, i helgen ändrades det till två år...  Nu är det väl så att hittar vi huset vi vill ha så ska vi inte tveka bara för att det är innan vår tidsplan.  Dock tror jag att vi måste ha lite is i magen, för det lär inte bli lätt att hitta det vi vill ha. Drömmen hade varit en gammal skola :) Vi vill ha ett ganska stort hus. Minimum 200kvm. Och med en gigantisk tomt. För Daniel vill ha ett garage på 100kvm och stor gräsmatta.... För mig hade vi gärna haft asfalterat tomt, men tror inte det går hem hos Daniel :P hahah

Efter nyår ska vi börja gå på lite visningar :)  Ska bli kul, jag har aldrig varit på det förut.  Det jag är rädd för ar att vi hittar det perfekta huset och så har vi inte råd nu. Då skulle jag hellre vilja leva ovetande om det. Men men :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback