God Morgon :)

Eller god förmiddag :P  Det blev ganska sent inatt. Klockan va väl närmare tre-halv fyra inatt när vi la oss. Jag somnade dock lite senare, har lite svårta att somna för tiden... Jag ligger i sängen o försöker sova men har fjärillar i magen och det pirrar i kroppen. Vad beror denna känslan på då? Jo, jag vill rita heeeeeela tiden! Har inte ens tid att sova :P haha. Det är så otroligt skönt :D Inspirationen flödar konstant :)  Och det är ju ganska bra, med tanke på att det behövs för att mitt arbete ska va roligt :)
Och för ovanlighetensskull, sitter jag på kontoret :P  Som vanligt det första jag gör när jag går upp :)  Nu sitter jag här o funderar på om man skulle väcka Daniel... Men det betyder att jag måste slutaa rita, o det vill jag ju inte :P O jag vet att om jag inte väcker Daniel, ja då sover han hela dagen. Och det finns ju en gräns för hur roligt det är oxå :P haha

Jag tog fram min ganmla pärm igår, med alla (eller iallafall stora delar av) mina gamla skisser. Ganska kul o se hur man har utvecklats. Och hitttade en liten hög (11st) skisser som jag ska göra om och förnya :D Tror dom kan bli riktigt bra nu :) 

Rosa version av gitarr tjejen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback