Böcker ja.....

Ja här är den lilla högen med böcker jag köpt den senaste månaden. Dom fem längst ner fick jag av Daniel i födelsedagspresent ( eller marilyn monroe boken längst ner hör egentligen ihop med dom sju längst upp, och sanningen om ikea hör ihop med dom från daniel... :P ). Andy Warhol och Marilyn Monroe böckerna är köpta på antikvariatet här nere på hörnan :) Det lär bli många fler böcker därifrån :D Svensk Maffia kommer jag inte riktigt ihåg när jag köpte.. Men nån gång dom senaste två veckorna :P Och dom sista 7 böckerna följde med mig hem när jag bara skulle in på akademibokhandeln o kolla!  

Som sagt håller jag på o läser guccikrigen just nu, och den verkar ganska bra. Jag har inte lessnat än iallafall :) Förhåppningsvis blir jag klar med den snart, för jag vill verkligen börja på boken Hemligheternas brödraskap, de svenska frimurarnas historia :)  Tror den kan va riktigt intressant :) Jag har oxå med mig Gåtan om Maria Magdalen och sanningen om Ikea till Norge. MEn frågan är hur mycket jag kommer läsa i Norge över julen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback