6 April 2004 :D

7år. Idag är det 7år sen jag flytade hit till Eskilstuna, till Sverige. Tiden har gått så otroligt snabbt! Känns nästan som att det var igår. Jag är otroligt glad jag gjorde det kan jag säga! Många av er som läser min blogg vet inte hur det kommer sig att jag flyttade från norge till sverige.  Min mamma är norsk och bor i Norge, pappa är svensk och bor i sverige. Jag har vuxit upp i norge hos min mamma, och alla skollov spenderades i sverige hos pappa. Jag har sen jag var liten tjej sagt att jag vill bo i sverige, jag älskar språket och folket! jag har oxå sagt sen jag var ganska ung att min pojkvän ska vara svensk :p  Och det är lite lättare att hitta en svensk kille om jag bor i sverige :P hehe Eller vad säger ni? :P  Så när jag hade pluggat klart i norge december 2003 bar det av raka vägen hit, eller nästan iallafall. Datumet var alltså 6 April 2004 då jag och flyttlasset landade i Eskilstuna! Så idag är det 7 år sen :) Det är helt otroligt hur snabbt tiden har gått! Kan knappt tro det! Och jag har absolut inga planer på att flytta hem till norge! Jag saknar min familj där hemma sjukt mycket, men att leva och bo i norge är inget jag vill.

Så hur ska jag spendera 7 års jubileumet då? Jag har faktiskt inga planer, det brukar jag ha detta datum men inte i åt..  Tror nog det blir en allmänt lugn och mysig dag! :)  ska nog jobba lite o göra lite nya smycken.  Det blir ett lugnt firande alltså ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback