Vaknade till....

Vaknade till en otroligt kall lägenhet idag... Jag har inte tänkt på att jag borde ha satt igång mina element än, för det e ju bara oktober... Så när jag kommer in i vardagsrummet möts jag av det här:

Snö i eskilstuna

Snööööööö!!!!  Så det var kanske inte så konstigt att det va kallt i lägenheten....  Jag e ju inte så glad egentligen för att se snö utanför mitt fönster..... Jag gillar inte när det kallt, det behöver inte va sommar, men så länge jag inte fryser är jag nöjd och den gränsen ligger på 10-15+ då kan jag leva ett bra liv ;) hehe  Men nu känns det ju tyvärr som att jag inte kan klaga på att det är snö.... för jag har tjatat i några veckor om att jag vill ha snö!  Bara för en dag så jag får testat mina skor :D För jag har ju äntligen fått hem mina Sorel skor :D Underbara Sorel! Men grejen e ju att det är rikitiga vinterskor, inget man springer ute på asfalten i...  Vilket jag har gjort, en gång:P Jag va ju tvungen att testa dom :D

Sorel joan of arctic

Kommentarer
Postat av: louise

fin blogg

hopppas du har haft en bra dag :)

2010-10-24 @ 21:17:37
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback