14 dagar kvar...

ca två veckor kvar är det tills min webshop lanseras :D Det har tagit sin tid men nu börjar vi närma oss en färdig butik :) Där kan ni köpa tavlorna jag målar, min konst som jag handmålar på t.ex t-shirts, linnen, barnkläder, väskor, kökshandukar, smycken osv alltså massor av godsaker :D
Så håll ut det är inte länge kvar nu!! Den 10juli är datumet ni ska komma ihåg :)

Jag har varit hemma i norge nu i två veckor och det är en vecka kvar innan jag åker hem :)  Så, så mycket jobb har det ju inte blivit..  men webshoppen kan jag ju göra endel med även när jag e på resande fot :)


Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Godmorgon, sov du gott inatt? :D

2010-06-22 @ 09:26:02
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback