God kväll :)

Hello beautiful  :)
Vad hände med sommaren? Är det nån som vet? :p det va bara 17grader när jag gick upp imorse....  snart är det augusti så snart är hösten här....  Jag gillar hösten, det är min favorit årstid :) vackra färger, mysiga kläder och en härlig frisk luft.
Vilken en din favorit tid på året?
Idag har jag spenderat tid med syrran och hennes mage, nu är det bara 10dagar kvar till hon e beräknad :) Käkat middag här hemma hos mig, sen gick vi på bio. Vi såg Twilight Eclipse....  och vad tyckte jag? jo jag tyckte den va bra :) mycket bättre än dom två första! Mycket mer i min stil :p och Jakob e ju inte ful!!! Ganska het egentligen ;) Nu ser jag faktiskt fram emot nästa film :) det kanske e så illa att jag måste läsa böckerna till o med för o få veta va som händer vidare :p

Kommentarer
Postat av: Ida McAwesome

Tyckte också att Eclipse var bra,mycket bättre än New Moon faktiskt dock kommer Twilight alltid att vara favoriten! :)



Fin blogg! :)

2010-07-31 @ 20:46:44
URL: http://eldflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback