Underbara skor

Kvällen har jag spenderat i hemmets lugna vrå...  suttit i soffan med datorn i knät och surfat runt på mina favorit sidor :)  Vilket betyder SKOsidor :)  Så har hittat massa nya skor jag vill ha!  Nu tänkte jag visa er ett par som Halens säljer ett par Love Lable svarta med rosa detaljer. Jag är så kääääär!! Jag bara älskar dom här skorna!  Förhoppningsvis är dom på väg hem till mig snart :D Min sko sammling känns verkligen inte hel utan dessa!!
Svarta Love Lable skor finns att köpa på Halens.se för 399kr
Love lable Skorna finns att köpa på Halens.se för 399kr. Och vem kan väl säga nej till dessa underbara
konstverk?  :)


och länken som tar dig direkt till sidean med skorna:)
http://halens.se/ProductPage.aspx?pid=046761&oc=1#feedback


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback