Sko bloggar....

Jag tycker det är så tråkigt att dom som utger sig för att vara en sko blogg inte är det... eller dom fllesta iallafall...  Jag har inte sett en enda blogg som säger att det är en skoblogg med mycket skor...    Jag satt just och läste en blogg som lixom skulle vara en skoblogg  jag fick bläddra mig igenom säkert 20 sidor innan det dök ETTpar skor...  Man kikar ju inn på blooggen för att man vill se på skor, hitta nya favorit skor, nya ställen att köpa skor på osv
Det är lite därför jag har starta den här bloggen, för att jag vill att ni ska få det ni vill ha! :)  Självklart kommer det va mycket av min konst oxå, men jag tror inte att det kommer göra er besvikna ;)

Skona finn´s att köpa på brandos.se
Så snygga ankelboots! ♥  Gillar silver detaljerna! :)  Skorna finns på brandos.se  Märket är Bronx och dom kostar 1499kr


Love :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tycker det är tråkigt över huvudtaget med bloggar som utger sig vara ngt speciellt, som mode osv och sen inte är det...



Btw, dom dar skorna var verkligen snygga :)

2011-01-11 @ 14:37:42
URL: http://muttiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback