Så j*****vla upprörd!!!!!!!!!!!!! Bara för att han var bög??!?!

Det har här har inget med min blogg att göra men jag är så upprörd så jag måste bara få ut det här!!!
Aftonbladet skrev idag en artikel om en kille som heter Lasse från norge. Lasse är bög, och han var på en fest förra påsken, där han somnar på soffan och vaknar av att han BRINNER.  Det var en kille på festen som inte gillade bögar, så när lasse hade somnat gick den här killen och hämtade parfym hällde det över lasse och satte eld på han!!!!!  Jag förstår verkligen inte vad som är fel på folk!!!!!!!! Är det konstigt att det är krig i världen lixom??  Han var bög, det var det enda som han hade gjort "fel"! Han hade inte sagt nått han hade inte gjort nått men bara för att han var bög så hade han förtjänat att bli satt eld på????!?!?  Asså bara den greje gör mig såå ARG!   ´Men tydligen räcker inte detta!   Han som gjorde detta mot lasse kommer komma undan med det!  Det var typ 15 vittnen på festen men inte en enda har vågat stå fram och säga vem det var som gjorde det. 
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6555105.ab

Jag hörde om det här redan vid påsk förra året för Lasse är en kompis till min bror. Och jag tycker faktisk det är dåligt att det inta har uppmärksammats här tidigare!! För det här är så förskräckligt så alla borde redan vetat om den här händelsen!  Men jag hoppas för Lasses skull att det blir såpass upmärksammat nu att vittnena vågar prata, så han som gjorde det får sitt straff!!!!  

AHHHRG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback