Nu ska det designas kläder :)

Har spenderat dagen på Nasty Art Tattoo idag :) Min syster fick sin första tattoo, det var på hög tid
hon har ju redan fyllt tjugo ju :p hehe
Och tydligen bokade jag en tid innan jag gick därifrån... hehe... fick lite panik när magnus (våran tatuerare) påpekade att det var över 18månader sen jag var där sist,och det är ju en skandal!! :p  Så 24mars ska jag tillbaka och fylla i en gammal tatuering,  sen gör två nya :)  inga stora grejer men ändå ;p

Sen ska kvällen ikväll spenderas med att designa lite linnen :)  Jag ska test måla lite oxå :) Så några av tröjorna jag kommer sälja kommer vara unika, eftersom jag kommer måla dom för hand :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback