Mera skooooor :D

Suttit o kollat runt lite på gojane.com och här är några av kvällens favoriter :) Jag gillar gojane.com för dom har snygga skor till ett bra pris! Där kan mkan köpa flera par skor utan att ruinera sig :) Så lycka till med shoppingen :)

29.30 dollar
Här har vi ett par vita klackar, det var när jag såg dom som jag kom på att jag har inga vita skor själv (förutom mina pumaskor men dom har ju ingen klack så det räknas inte ;P
Dom kostar 29.30$ vilket blir ca 220 svenska kr, absolut överkommligt :)
skor från gojane.com som kostar 18.30$
Dom här kilklackarna gillar jag jätte mycket!En lite lyxigare kilcklack :) Kilcklackar är ju riktigt hett i sommar igen, så dom e ju perfekta båda till vardag och till fest i sommar :)
Kostar 18.30$ ca 137kr
Wedge frång gojane.com 18.40$
Oxå ett par söta kilklackar :) Denimdetaljer perfekta för vardagen :)
Kostar 18.40$ ca 138kr

Skor från gojane.com 27.30$
Dom här gillar jag mest pga den söta pussmunn detaljen :) klockrent;)
Kostar 27.30$ ca 204kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback