Good Morgon..... eller?

Heh...ja... klockan är nu 15.48 och jag har varit vaken i 45minuter....   Jag la mig kl åtta imorse, hittade en massa bloggar som jag inte kunde sluta att läsa...  Jag vaknade halv tolv och var ganska pigg, men vände på och fortsatte att sova... :/  Känns lite som att dagen är förstörd för hela dagen har redan passerat typ....  :/


Nej över till något roligare: Skor :D
Dom här skorna hittade jag på have2have.se :)  Och skorna kostar 698kr

Jag älskar skorna dom e ju underbara ♥ Och som ni ser så har jag ju hittat ännu ett par med Zebramönster :) hihi


Love B ♥

Kommentarer
Postat av: Denise♥

har du kvar dom skorna? o:

2011-03-07 @ 23:53:07
URL: http://niiisans.blogg.se/
Postat av: Denise♥

Har du kvar dom skorna? isåfall är jag sjukt intresserad att köpa dom av dig om du nu säljer dom! har letat överallt efter såna :( hör av dig! :)

2011-03-30 @ 00:27:05
URL: http://niiisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback