God Morgon :)

Hoppas alla har en trevlig söndag med inge stress o massa mys med familjen :)
Själv har kag lite problem med bloggdesignen... hittar ingen som jag blirriktigt nöjd med :/  Så funkar inte sidan helt som den ska så är det säkert mitt fel ;P hehe
Så för o glömma dom problemen så kollar vi på lite skor istället :D 

Här är ett par jag hittade på brandos.se, dom har mycket snyggt :)  Den här skon är en Jessica Simpson design, ormskinsmönstrade är dom  och jag bara älskar det! 



Dom här kan du köpa på brandos.se
Jessica Simpson 1499kr
:)


Kommentarer
Postat av: Brandos Fredrik

Hej Beathe!

Kul att du gillar skor hos oss! Om du vill kan du länka till vår produktsida från din blogg. Om du gör det så kommer ditt blogginlägg få en länk från vår sida också. Läs mer på vår sajt!

/Fredrik på BRANDOS.se

2010-02-08 @ 10:14:09
URL: http://www.brandos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback