Fendi skorna ♥

Jag tror alla tjejer (och kanske några killar )  har ETT par drömskor, dom skorna som alltid kommer vilja ha! Som känns lite extra speciella. Det spelar ingen roll vad dom kostar eller vilket märke det är, men dom skorna är just dom som gör livet värt att leva.
För mig är det ett par Fendi peeptoe pumps ♥
Mina drömmars skor! Fendi
Det finns verkligen INGA andra skor som kan mäta sig med dom här!   Och det är just den här versjonen som är den jag älskar (mest)! Champange och gråish. ♥
♥This is true Love♥

Jag såg ett par röda i säsongspremiär reklamen till despret houswives, jag tror det var i höstas men inte helt hundra,  jag är säker på att det var ett par röda Fendi! Men jag har letat och letat efter både den reklamen och skorna i en röd versjon, men jag har ingen tur på den fronten ser det ut som... Och rött som är min favorit färg!
Här har ni tre andra färg exempel på skon :) Men som ni ser så är den campange/gråa versjonen mycket snyggare :)
Fendi Shoes Fendi Shoes Fendi Shoe

Vad är era dröm skor?



Love B :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Riktigt snygga! Du gillar verkligen skor ;-) Hittade din blogg via google när jag skulle kika in bra lösningar för skoförvaring i walk in.

2011-02-05 @ 13:48:04
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback