It's all about Lolly och Ylvis ♥

Jag spenderar natten med att måla en hoodie med motivet It's all about Lolly och kollar (eller lyssnar på i bakgrunden...) Ylvis - Norges Herligste!  Det är nog helt klart den bästa sysslan att måla OCH kolla/lyssna på Ylvis samtidigt :)  Hoodien hade jag hoppats på att få klar innan morgonen eftersom jag ska på julmarknad och sälja lite imorgon, men det var mycket mer jobb än vad jag hade räknat med....  Men det går iallafall framåt :) Nu ska jag gå o lägga mig eftersom pappa kommer och hämtar mig om 6timmar. Kan va bra o sova lite innan det :P Ska stå ute på julmarknad från 10-16.... kommer ju säkert inte va kallt alls......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback