Ny mobil....

Jag vill ha ny mobil! Att jag har haft samma mobil i snart ett år är otroligt :P  Nu vill jag byta mobil för att jag behöver en mobil som e mer företagsvänlig!
Så valet ligger mellan en Iphone och en Blackberry bold.
Jag gillar blackberryns format och utseende, men iphonen är bäst när det kommer till apps...  Det lutar mest åt en iphone... just för att det finns så mycket till den. Men så är jag så otroligt barnsligt kär i just blackberryns utseende!
Så jag hittade en som e lik blackberryn men som inte e speciellt dyr, vilket passar mig bra just nu :)
och låt mig få vara tjej för en sekund:  den e ju så sööööööt oxå :D  hehe :P
Och så är uppkopplat mot facebook, twitter och msn hela tiden vilket e bra :)
Vad tycker ni om inq chat 3g?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback